Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží)
Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů. Lhůta běží ode dne převzetí zboží.
Kupující musí o vrácení zboží předem prodávajícího informovat písemně (e-mailem či průvodním dopisem). Nepoškozené zboží v kompletním stavu bez známek užívání, nebo opotřebení je kupující povinen zaslat zpět spolu s uvedením čísla objednávky a čísla účtu. Náklady za dopravu zpět hradí kupující, prodávající si vyhrazuje možnost odmítnout převzetí zásilky zaslané na dobírku. Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, zašle podnikateli bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, zboží, které od něho obdržel. Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od obdržení zboží, peněžní prostředky, které od něho na základě smlouvy přijal, ponížené o manipulační poplatek v ceně nákladů na dodání. Podnikatel vrátí spotřebiteli přijaté peněžní prostředky na účet spotřebitele. Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, podnikatel není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než mu je zboží doručeno.
Pokud je zákazníkem vrácené zboží poničené, je možné ponížit vracenou částku o tolik, o kolik se snížila hodnota zboží.
V případě nesplnění podmínek pro odstoupení od smlouvy je zboží neprodleně odesláno zpět zákazníkovi.
Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu.
V případě opakovaných vracení zboží jedním kupujícím si prodávající vyhrazuje právo kupujícímu po předchozím písemném upozornění další zboží nezasílat.
Záruka
Záruční doba je 24 měsíců.
Reklamace
Reklamaci posuzuje pracovník servisního oddělení a řeší ji standardním postupem daným platnými zákony. Záruka se vztahuje na správnou funkci výrobku a výrobní vady. Záruka se nevztahuje na vady způsobené neodborným zásahem, vnějšími vlivy (agresivní prostředí, náraz, nešetrné zacházení), vniknutím vody do mechanismu při nedodržení podmínek vodotěsnosti, životnost napájecího článku (baterie) a případné vady vzniklé pozdní výměnou článku, opotřebení věci jejím obvyklým užíváním, mechanické poškození, povrchovou úpravu a zlacení, vypadnutí ozdobných skleněných kamínků, opotřebení řemínku nebo náramku a skla.
Reklamované zboží s popisem závady kupující zašle na adresu prodávajícího spolu s dokladem o nákupu (účtenka nebo záruční list). Prodávající si vyhrazuje možnost odmítnout převzetí zásilky zaslané na dobírku. Reklamaci prodávající vyřídí v zákonné lhůtě.
Spotřebitel má právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy na www.coi.cz.
Prodejce: Radim Němec
Sídlo: Sokolovská 1716, 739 11 Frýdlant nad Ostravicí
DIČ: CZ7112204946
IČ: 44935803
Bankovní spojení: 235012567/0300
Kontakt: tel. 602 769 419 / e-mail: meoris@meoris.cz
Firma je zapsaná v živnostenském rejstříku ve Frýdlantě nad Ostravicí.