Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží)

Reklamační protokol zde.

Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů. Lhůta běží ode dne převzetí zboží.

Kupující musí o vrácení zboží předem prodávajícího informovat písemně (e-mailem či průvodním dopisem). Nepoškozené zboží v kompletním stavu bez známek užívání, nebo opotřebení je kupující povinen zaslat zpět spolu s uvedením čísla objednávky a čísla účtu. Náklady za dopravu zpět hradí kupující, prodávající si vyhrazuje možnost odmítnout převzetí zásilky zaslané na dobírku. Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, zašle podnikateli bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, zboží, které od něho obdržel. Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od obdržení zboží,  peněžní prostředky, které od něho na základě smlouvy přijal,  ponížené o manipulační poplatek v ceně nákladů na dodání. Podnikatel vrátí spotřebiteli přijaté peněžní prostředky na účet spotřebitele. Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, podnikatel není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než mu je zboží doručeno.

Pokud je zákazníkem vrácené zboží poničené, je možné ponížit vracenou částku o tolik, o kolik se snížila hodnota zboží.

V případě nesplnění podmínek pro odstoupení od smlouvy je zboží neprodleně odesláno zpět zákazníkovi.

Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu.

V případě opakovaných vracení zboží jedním kupujícím si prodávající vyhrazuje právo kupujícímu po předchozím písemném upozornění další zboží nezasílat.

 

Záruka

Záruční doba je 24 měsíců.

 

Reklamace

Reklamační protokol zde.

Reklamaci posuzuje pracovník servisního oddělení a řeší ji standardním postupem daným platnými zákony. Záruka se vztahuje na správnou funkci výrobku a výrobní vady. Záruka se nevztahuje na vady způsobené neodborným zásahem, vnějšími vlivy (agresivní prostředí, náraz, nešetrné zacházení), vniknutím vody do mechanismu při nedodržení podmínek vodotěsnosti, životnost napájecího článku (baterie) a případné vady vzniklé pozdní výměnou článku, opotřebení věci jejím obvyklým užíváním, mechanické poškození, povrchovou úpravu a zlacení, vypadnutí ozdobných skleněných kamínků, opotřebení řemínku nebo náramku a skla.

Reklamované zboží s popisem závady kupující zašle na adresu prodávajícího spolu s dokladem o nákupu (účtenka nebo záruční list). Prodávající si vyhrazuje možnost odmítnout převzetí zásilky zaslané na dobírku. Reklamaci prodávající vyřídí v zákonné lhůtě.
Spotřebitel má právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy na www.coi.cz.

 

Prodejce: Radim Němec
Sídlo: Sokolovská 1716, 739 11 Frýdlant nad Ostravicí
DIČ: CZ7112204946
IČ: 44935803
Bankovní spojení: 235012567/0300

Kontakt: tel. 602 769 419 / e-mail: meoris@meoris.cz

Firma je zapsaná v živnostenském rejstříku ve Frýdlantě nad Ostravicí.

0